Job 10 van 21


Report this listing

Solliciteren



Helpdesk medewerker NL/FR


Functie

Als Klantgerichte Helpdesk Medewerker Elektronisch Bankieren sta je in de frontlinie van onze dienstverlening. Je bent verantwoordelijk voor het beantwoorden van binnenkomende telefoons, e-mails en chatoproepen op onze helpdesk. Hierbij bied je ondersteuning aan zowel particuliere als zakelijke klanten.

Bedrijfsprofiel:

Jouw profiel

  • - Je bent communicatief sterk en klantgericht , met een empathische benadering naar klanten toe.

    - Technische kennis en goede schriftelijke vaardigheden zijn essentieel voor deze rol.

    - Perfecte beheersing van de Nederlandse taal is vereist, kennis van het Frans is ook een must

    - Je bent behulpzaam , collegiaal ingesteld en kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken.

    - Een goede kennis van computerprogramma's en internetgebruik is vereist, met een snel aanpassingsvermogen voor nieuwe technologieën.

  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Behandelt: Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Sociaal-economische gegevens analyseren (sterfte, vruchtbaarheid, pathologieën, …)
    Medische activiteit evalueren (zorgconsumptie, gebruik van de uitrustingen, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren

Aanbod

- Marktconform loon aan de hand van PC 200

- Een stimulerende werkomgeving waarin initiatief sterk wordt gewaardeerd.

- Uitstekende opleiding en begeleiding om jouw vaardigheden te ontwikkelen en te groeien binnen de organisatie.

- Een groep met een toffe sfeer en aandacht voor persoonlijk welzijn .

- Mogelijkheid tot telewerken na succesvolle afronding van de opleiding en 3 maanden anciënniteit .

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht